اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد «جیش العدل» چیست و سرکرده این گروه کجاست؟ +عکس

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

 چند شب گذشته در یک درگیری مسلحانه در سراوان 14 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. در این درگیری مسلحانه نیروهای هنگ مرزی با عناصر گروهک های معاند که در پاسگاه مرزی گزبستان از توابع شهرستان سراوان رخ داد تعداد 14 تن از پرسنل هنگ مرزی این شهرستان به شهادت رسیدند و هفت نفر از پرسنل نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند. 
 
کدام گروه معاند این حادثه را رقم زد؟ 
 

بعد از سرنگونی گروهک ریگی، گروهکی به نام انصار در استان سیستان و بلوچستان اعلام موجودیت نمود که سرکردهٔ آن گفته یک وهابی فراری از اهالی نیک شهر بود. این گروه بنا داشت اولین جنایت خود را هم با اجیر کردن یک فرد پاکستانی در نمازجمعهٔ چابهارعملیاتی کند که در این ماجرا عامل انتهاری به درک واصل شد. پس از آن و مردادماه سال گذشته نیز شاخه های نظامی گروهکی تروریستی موسوم به «جیش العدل» اعلام موجودیت کردند. 


اما اخیرا هم گروهک دیگری بنای درگیری با نظام را در این منطقه از کشور آغاز کرده است. سرکردگی این جریان را نیز فردی شرور، وهابی و معاند به نام عبدالرحیم ملازاده ساکن شهرستان راسک  برعهده دارد که بعد از دستگیری برادر شرورش عبدالرحیم ملازاده به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده است. گروهکی که عبدالرحیم ملازاده بنا نهاده نیز جیش العدل نام گرفت تا به زعم خود با اجیر کردن عده‌ای افراطی در مناطقی چون شهرستان های راسک، نیکشهر، ایرانشهر به تبلیغ افکار و اعتقادات سلفیت بپردازد.  

سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل، با نام مستعار »صلاح الدین فاروقی» بیانیه می دهد

عبدالرحیم ملازاده 55 ساله، معروف به «ابومنتصر بلوچی» با نام مستعار صلاح الدین فاروقی رهبری گروهک تروریستی جیش العدل را بر عهده دارد. وی تحصیلکرده دانشگاه های مدینه، دمشق و لبنان است که سال ها پیش از ایران به کویت پناهنده شده و در طی این مدت از توهین  به تمام ارکان جمهوری اسلامی پرهیز نمی کند. ملازاده همچنین از گردانندگان اصلی یکی از شبکه های فارسی زبان ضد ایرانی و ضد شیعی به نام وصال وابسته به تلویزیون «الوصال» کویت است که این شبکه ارتباط علنی نیز با برخی سرویس های اطلاعاتی کشورهای عربی دارد. شبکه فارسی وصال در واقع به پیشنهاد ملازاده تأسیس گردیده و هم اکنون مشغول به فعالیت است. بخش عمده ای از برنامه های این شبکه نیز همچون اصلاح و منبر جهانی توسط همین فرد مدیریت و اجرا می­شود؛ شبکه سرتاسر توهین و اهانت که از هیچگونه هتاکی به ارزش های اسلامی و آموزه های دینی و همچنین ائمه اطهار و علمای بزرگ اسلامی نیز دریغ نمی کند.

محل استقرار اصلی این گروه در مناطق مرزی پاکستان و ایران است و تروریستهای جیش العدل برای انجام ماموریت جمعه شب خود در مرز سراوان، به کمین سربازان ایرانی نشسته بودند.

تروریستهای جیش العدل با تشکیل سه گردان نظامی به نام های سه تن از اشرار و ترویست های به هلاکت رسیده خود یعنی گردان های عبدالملک ملازاده،نعمت الله توحیدی و شیخ ضیائی اقدام به برنامه ریزی و آموزش نیروها برای انجام عملیات تروریستی و انتحاری  کردند و تازه ترین جنایت آنان، جمعه شب در سراوان به وقوع پیوست و منجر به شهادت 14 مرزبان ایرانی شد.

گروهک جیش العدل، با آموزه های سلفی و باورهای وهابی خود از جمله حامیان سلفی های معارض در جنگ سوریه است و یکی از دلایل اقدامات تروریستی خود علیه جمهوری اسلامی را حمایت از تکفیری های سوری و تروریستهای معارض دولت سوریه اعلام کرده است.

 در اساسنامه این گروه افراد همانند سازمان منافقین همه خانواده خود را حتی باید فدای سازمان جیش العدل و رهبر آن بکنند. در بخش دیگری از اساسنامه این گروه نیز تأکید شده است که هر عضو سازمان باید تمامی دستورات رهبر گروه را بدون چون و چرا اجرا و تمام و به نوعی هستی اش را فدای اهدف سازمان بکند. بخشی دیگری نیز از این اساسنامه اشاره می کند که تمامی اعضای باید اخبار خود را تنها به رهبر گروه و یا مسؤل بالا دست خود بدهند در غیر این صورت مجازات می شوند.
 
جیش العدل و سوء استفاده از کودکان 

 
پس از اعدام شرور و تروریست عبدالمالک ریگی و فروپاشی گروهک تروریستی وی و نیز منشعب شدن افراد حامی وی، موج نفرت عمومی از سوی مردم استان سیستان و بلوچستان بویژه اهل سنت به سمت این تروریست‌ها سرازیر شد. لذا آنها ضمن اختلافات شدید بین خودشان دیگر جایی بین مردم برای خود نمی‌دیدند. 

اما اخیراً و پیش از حادثه سراوان، تروریست ها سعی کردند با سوءاستفاده از کودکان بی‌گناه نشان دهند که حتی از سنین کودکی در گروهکشان برای مبارزه تعلیم داده می‌شود. از همین رو گروهک تروریستی جیش العدل چندی پیش عکس‌هایی از کودکان و نونهالان را به نمایش گذاشت تا نشان دهد از کودکانی که خود عکس‌ها گواه بی‌اطلاعی آنها از این گونه مسائل است مشتاقان زیادی برای پیوستن به گروه‌های تروریستی وجود دارد. 

 

 

 

اما آنچه که در پس این عکس‌ها و حرکات نهفته است در حقیقت همان حالت انزوا و قرار گرقتن در آستانه اضمحلال این گروهک‌ها است که ناشی از بی‌اقبالی مردم منطقه و جنایات وحشیانه خود تروریست‌ها است. 
 
گفتنی است استیصال و درماندگی گروهک‌های تروریستی کار را بدان‌جا رسانده که از کودکان بی‌اطلاع از همه‌جا برای دمیدن در جنازه مرده خودشان استفاده می‌کنند و این خود دلیل دیگری بر خوی سبعیت و ضدمردمی این افراد دارد که در جهت اهداف شومشان از هیچ مستمسکی صرف نظر نمی‌کنند. 

 

 

 

 مطالب مرتبط

جناب مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ،روحانی انساندوست و شریف و بزرگوار و امام جمعه اهل سنت زاهدان

فرزندان ایران آزاد شدند...

ساختگی بودن فیلم منتشره از ربودن 5 مرزبان توسط جیش العدل + عکس

طرح تجزیه ایران + عکس

آیا سفیانی خروج کرده است؟ + سند

اجنه و موجودات فضایی \ قسمت اول

 سوزاندن کلمه ی الله در کلیپ Katy Perry +عکس (( قسمت اول ))

 


نظرات شما عزیزان:

فراز اکبری
ساعت14:35---24 تير 1395
اگه این صلفیها میدونستند میتونند کاری کنند خیلی وقت پیش از این میکردند
انان مثل سگ ترسو هستند هر چند یه بار یه پارسی میکنند و بس
درود بر سربازان گمنام لبیک یا خامنه ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت